Team Nora

Virheviesti

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls funktiossa _menu_load_objects() (rivi 579 tiedostossa /var/www/fs3/38/teamnora/public_html/includes/menu.inc).

UUSI VUOSI , UUDET KUJEET

Joulu ja tämä vuosi rupeaa olemaan paketissa ja uusivuosi ja uudet kujeet edessä... odotan innolla!

On ollut ihanaa viettää joulua perhepiirissä, nauttia ulkoilmasta ja joka päivä ollaan kyläilty ja tavattu kullanarvoisia ystäviä <3

Pikkutypyn kanssa ollaan riehuttu pulkkamäessä, jossa saa muuten loistavan mäkitreenin samalla, kun sahaa pulkan kanssa mäkeä yhä uudestaan ja uudestaan ylös.

Normaaliin tapaan olen hoitanut myös  kaikki treenit, keskiviikkona tapaan valmentajani ja saan uudet ohjelmat ja päivitetyn ruokavalion, joka onkin sitten pilkun tarkka.. kisakausi, se on täällä taas!

Tänään järjestin asiakkailleni Body Campin,  joulun ”zogojen sulattelu” teemalla. Huomion keskipisteenä oli keskivartalo ja pakara. Kerroin hiukan faktaa ”six packistä” ja pakara treenistä, mitä tulisi ottaa huomioon kun näitä lihasryhmiä harjoitellaan. Kerroin mistä vatsalihakset muodostuu; suorista , syvistä, vinoista ja poikittaisista vatsalihaksista. Kaikki osat tulisi siis harjoitella, erilaisilla liikkeillä ja 2 max 3 kertaa viikossa riittää vatsatreeni. Moni treenaa vatsat AINA treenin päätteeksi, jättäen huomioimatta että myös vatsalihaksetkin tarvitsee optimaalisen palautumisajan. Vatsalihas treeniin saa huomattavasti lisää tehoa kun muistaa imeä navan kohti selkärankaa ja pitää jännityksen koko sarjan ajan.. usein ”alas laskuvaiheessa” löysätään jännitys ja näin puolet treenistä menee ohi. Myös hengittäminen on tärkeää.. voimakas ulospuhallus suunkautta ylös tulovaiheessa ja sisään hengitys nenän kautta laskuvaiheessa antaa lisätehoa ja happea.

 

Pakarat eli beba ;) , olisi paras harjoitella aina omana treeninä. Etu- ja takareisi treenin yhteydessä pakaraa ei saada aktivoitua parhaalla mahdollisella tavalla ja siksi se jää usein huomiotta. Lättänä takapuoli on monen naisen heikkokohta ja naiset toivovat usein speciaali huomiota nimenomaan tälle lihasryhmälle. Itse treenaan sen erillisenä treeninä ja suosin tätä tapaa myös monen asiakkaani kanssa. Tosin tässäkin on tärkeää huomioida optimaaliset palautumisajat muun jalkatreenin kanssa.

Tammikuusta on tulossa kiva ja reipastahtinen, 6.1 starttaa esiintymis, pose ja mentaalivalmennusta käsittelevät Pose & Mental Camp kiertueemme, vielä kerkiää ilmoittautua mukaan, ensimmäinen leiri on Helsingissä , Stadikalla 6.1 klo 14. Tarkemmat tiedot ja paikkakunnat löytyy nettisivuiltani www.teamnora.fi (tapahtumat).

Tammikuu on myös aikaa, jolloin moni haluaa panostaa itseensä ja tehdä elämäntapa remontin, minäkin autan ihmisiä omissa tavoitteissa. 3 kk:den starttipaketti on suosittu tapa aloittaa. Starttipaketti sisältää henkilökohtaisen ravinto- ja lisäravinne suositukset ja treeniohjelman, opastan myös oikeanlaisissa salivarusteissa (vyöt, remmit jne..) lisäksi sali- ja ohjelmaopastuksen sekä halutun määrän tehotreenejä kanssani. Olen intensiivisesti mukana koko jakson ajan ja päivitän ohjelmia tarpeen mukaan. Paras tapa liittyä tiimiini on laittaa rohkeasti minulle viestiä nora@teamnora.fi, ja pian oletkin jo kanssani salilla.

Kaiken tämän lisäksi Best Shape työkirja ja dvd auttaa motivoimaan ja oppimaan lisää ravinnosta ja treenin saloista. (www.bestshape.fi)

Teamissäni treenaa erilaisia, hienoja ihmisiä ja siellä naiset ovat myös tutustuneet toisiinsa yhteistreeneissä. Meillä on ihana henki ja asenne kohdillaan!

Tee unelma vartalostasi totta ja liity mukaan tiimiini!

Kulunut vuosi on ollut ikimuistoinen, opettavainen ja elämän arvoni ovat saaneet entistä syvemmän merkityksen! Olen kiitollinen paljosta mutta erityisesti haluan kiittää omaa lastani ja vanhempiani, ilman heitä moni asia ja seikkailu olisi jäänyt kokematta.

Kuunnelkaa mitä sydän sanoo ja toimikaa rohkeasti sen mukaan!

ROHKEAA JA ENNENKAIKKEA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2013!!

Nora

 

Menossa mukana